VELKOMMEN TIL DANMARKS ÆLDSTE PRIVATE FRISØRSKOLE

Velkommen til Københavns Frisørskole

Københavns Frisørskole er Danmarks ældste private frisørskole, som siden sin start i 2001 har tilbudt den professionelle 1 årige frisøruddannelse og til tider kurser inden for hår og make-up.

Vores vision har altid været at være de bedste indenfor hår og skønhed.

Vi tror på, at vores uddannelse er nøglen til en givende og progressiv karriere. I det har vores dedikeret undervisere, der arbejder som en top professionelt team, skræddersyet en uddannelse og en bred vifte af kurser til de forskellige niveauer og behov. Dette har også medvirket til, at vi er blevet kåret til Danmarks bedste frisørskole af HairMagazine.

På Københavns frisørskole er undervisningen bygget op som en pyramide. Man kan vælge at starte helt fra vores ABC kurser og ende op med en komplet uddannelse.

Til tider tilbyder vi løbende tillægskurser helt fra makeup til de seneste nye farveteknikker. Vi giver vores elever en konstant mulighed for en overbygning.

Det er ingen hemmelighed, at hår og skønhed er et kreativt fag. Med vores top professionel team har Kreativiteten ingen grænse på Københavns frisørskole.

Vi ser frem til at byde dig velkommen på Københavns Frisørskole.

København Frisørskole
Den professionelle frisøruddannelse